
شرکت بیمه زندگی خاورمیانه اعلام کرد که در راستای اجرای طرح ملی «فواد ۱۲۸» و به منظور ارتقاء شفافیت و پاسخگویی در ارائه خدمات بیمهای، تمامی واحدهای اجرایی خود را موظف به همکاری کامل با این سامانه کرده است.
بیمه زندگی خاورمیانه تأکید کرد که هرگونه گزارش مستند از تخلفات احتمالی در فرآیندهای بیمهای، از جمله سوءاستفاده از موقعیت شغلی، ترک فعل یا قصور مدیریتی و تضییع حقوق مشتریان، بهصورت جدی بررسی و پیگیری خواهد شد.
پیوستن به سامانه «فواد ۱۲۸» نشاندهنده تعهد بیمه زندگی خاورمیانه به شفافیت، پاسخگویی و ارتقاء کیفیت خدمات است و گامی مؤثر در جهت تقویت اعتماد عمومی و رعایت حقوق شهروندان محسوب میشود.
